19.29

Nu har Linnéa åkt hem, så nu sitter jag här vid datan, fast jag måste egentligen göra läxor...-.-
Jag har precis försökt övertala mamma om varför jag borde skaffa en Sony Ericsson Satio, hon verkar lite skeptisk, men inte helt NEJig!;)
Så vi får la se vad som händer.
Jag fick mitt SIM-kort från Telia idag, måste bara vänta tills 18/11 kl.02.00 när det byter till det kortet.
Åh, B-knappen på mitt tangentord typ dampar, man måste klicka värsta hårt på den och grejs.

Jag vill verkligen ha Sony Ericsson Satio, då kan jag ha mobil, kamera, "dator" på samma ställe! Då skulle jag kunna blogga hela tiden!!:D

Nej, nu får jag väl sätt igång med läxorna då...

Puss och Kramisar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0