20.43

Jag vet att jag sa att jag inte skulle hinna lägga in ngt mer idag, fast jag hann i reklamen ändå!
Kom hem från träningen för en och en halv timme sen ungefär, har ätit och duschat och nu sitter jag och kollar på Ugly B.
Gymnastik delen av träningen gick inte så bra idag, så jag var ganska sur över det, men men, det blir nog bättre på torsdag.
Jag är sugen på något, något sött typ, fast jag åt ju nyss, så jag borde ju inte vara hungrig, det är nog bara söt sug, hmm... har vi ngt gott här hemma...? Troligen inte...-.-

Jag lägger kanske in något innan jag går och lägger mig sen.

Ha det bäst cykelhäst, Puss och Kramisar!


(jag tränar cheerleading ifall jag inte har sagt det innan,  därav bilden;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0