gOD kväll

Nu är jag hemma från träningen och har ätit och duchat, så nu är jag ren och mätt och go!
Fast jag har oxå märkt/fått reda på att jag har benhinneinflammation, så man har jätte ont i benhinnorna (vid smalbenen typ) så nu måste jag ha min mammas fula gå skor till skolan i en vecka så att det ska bli bra!!?!?!? Jag kommer skämma ut mig totalt i dom skorna!! Hjälp..!

Funderar på om jag ska plugga ngt, har spanska prov om en vecka, så det är ju ett tag kvar, men det är ju bra att plugga, jaja, får se om jag hinner (orkar).

PUss oxh Kramisar!

Random bild. Den kan i och för sig ha lite att gör med cheerleading, så vi säger att det var därför jag la upp den;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0