God morgon

Nu har jag precis ätit frukost, fast jag sitter ändå kvar framför tv:n med datan;D
Idag fick jag mitt Telia refill kort, så nu använder jag min "nya" (min pappas "gamla") mobil.
Fast jag vet inte vad man skickar eller ringer till för att veta sitt saldo, är det ngn som vet nummret?
Och jag fattar inte om jag har fria sms eller inte, för jag skickade grejset till det rätta nummret, men jag fick bara som svar: Tack för din beställning av Sms Till Alla. Mvh Telia. 
Betyder det att jag har sms nu eller inte?

Nej, nu måste jag gå och borsta tänderna och sen plugga om Romarna, vi ska typ ha "mini" prov om det idag...-.-

Syns i eftermiddag när jag kommer hem från skolan!

Puss och Kramisar! 
(Stavas god morgon som ett eller två ord??)

Och jag tänkte att jag kan ju lägga upp en bild på mig själv då, för det har jag ju inte gjort än!:)



Kommentarer
Markus N

Jag tror God Morgon stavas i två ord, Ja provet var enkelt idag ;-)



Det där med Telia ska du inte fråga mig om jag är en amatör i det området.....



Jag antar man ska säga grattis till din ''nya mobil'' :p

2009-11-18 @ 15:49:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0