läxor trött läxor blogg

Jag ligger här med massa läxor som jag föröker få gjort utan att somna. men det går inte så bra!

Igår och eller i natt var jätte bra! Filmen var bra, fast det var ju en del små saker som var lite ändrade och saker so var bort tagna, till skillnad från boken, men så är det ju i filmer som först var en bok. Fast Edward var inte lika snygg i den här filmen  som i ettan. Men Jacob däremot!! (vissling) han var ju bara något.... snygg, vältränad, snygg, vältränad, vältränad, sa jag snygg? asså, det var helt sjukt!
Sen så bar det iaf hem till Clara efter. Vi tjatade om filmen och massa grejer, vi åt tacos och vick en jätte gof chokladpudding efterrätt! 
Vi var 9 tjejer som sov på 4½ madrasser och en "typ säng" jag och Johanna sov i "typ sängen" och vi låg uppe och pratade till klockan 4 eller något sånt. men vi blev väckta på morgonen klokan halv tio, av att alla andra som hade somnat vid halv tre, hade vaknat och höll på att prata! Så jag är ju lite trött nu då :D

Nu ska jag återgå till läxgörningen efter en liten paus:)
PUss oxh kramisar!

Här kommer en bild på fimens snygging! Fast jag hittade ingen bra bild, ingen som han var så snygg som i filmen på! Och här har inte så mkt muskler som vid andra tillfällen i filmen xD<3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0