Läxor

Nu har jag räknat typ 20 tal i matte, så jag ligger nästan inte efter längre, och pluggat lite historia, ganska duktigt tycker jag:) så nu återstår bara NO:n som jag såklart glömde i skolan i fredags, men jag får väl göra den imorgon, ingen brådska.
Har sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 10, då har vi slöjd och sen lunch. Så en lektion och sen lunch, det är ganska lugnt. Fast vi har ju 3 lektioner efter lunch då, men det pratar vi inte om nu! 
Jag funderar på om jag ska stänga av datorn snart och läsa lite i min bok, det var ett tag sen jag gjorde det nu.
Men vi får väl se hur det går, jag brukar inte stänga av datorn när jag har planerat att göra det ;)

Jag kom på en sak, än så länge har jag nästan inte berättat för någon att jag har en blogg, så jag skriver bara och lägger ut saker som ingen läser, ganska patetiskt! Haha :D

Jaja, godnatt, lägger kanske in något sen innan jag stänger av, så får vi se hur sent det blev!

Puss och Kramisar!  

Bilden är på PI, jag kan faktiskt 18 siffror av det utan till eller något sånt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0