Morsning järnvägskorsning!

Godmorgon, nu har jag vaknat och sitter här och hade tänkt göra lite läxor...-.- Ett papper som ska vara inlämnat på onsdag som jag inte ens har börjat på än... Men man får se det från den ljusa sidan! ...som är....? Okej, jullov snart!;D
Sry att jag inte uppdaterade något igår men jag hann verkligen inte! Mamma väckte mig klockan 12, då gick jag upp och åt frukost framför tv:n i kanske en timme, sen åt vi lite soppa till lunch (haha, en timme efter frukost, ganska nära inpå då!). Vid kvart i två gick jag in i duschen och sen dukade jag och hjälpte till lite, för våra gäster skulle komma klockan tre. Så kom dom och vi åt och spelade wiiiiiiiiiiiiii massa och så åkte dom hem vid 00.00 och då var jag så trött att jag störtade i säng direkt! Men nu fick ni i alla fall höra lite om hur gårdagen var.

Idag ska jag göra läxor då som sagt, sen gå med mamma på någon utställning hennes syssling är med i, någon stickning grej, vet inte riktigt vad de är. Och efter det ska jag på Gudstjänst (min sjätte av tio nu!), det är adventsgudstjänst idag, det låter mysigt, det känns alltid så mysigt i kyrkan runt jul. Eller faktiskt överallt när det börjar närma sig jul, Tycker inte ni det?:)
Nej, nu måste jag BÖRJA med läxan!

Ha det bra PUss oxh kramisar!


Kommentarer
Antonia

SV: TAck! Fin blogg!

2009-11-29 @ 13:02:21
URL: http://tojjas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0