Dålig uppdatering

Hej!
Förlåt för att det är så dålig uppdatering nu, men det kommer vara det denna veckan för jag är ju på Filmkollo, och det är väldigt segt mobilt internet här ute, så jag kan inte alltid gå in på internet. Och jag kan inte alltid gå in på datorn heller.
Idag så har vi spelat in några scener av den gemensamma filmen. Jag och åtta personer till var "vildar". Så dom klädde oss i trasor och gjorde håret jätte rufsigt och sminkade oss smutsigt och med sår, och så fick vi "smörja in" oss med smuts (det kommer bilder när jag kommer hem).
Så vi var ute i skogen och spelade in i ca 4 timmar. Vi sprang fram och tillbaka och skrek och hoade med spjut och pilbågar. Det var ungefär det vi gjorde. Men det var kul! Fast väldigt varmt! Och mycket mygg och andra djur som ville på en för att man var så smutsig och svettig. Så nu är man väldigt trött!
Men nu på kvällen spelade vi in delar av en scen i våran gruppfilm. Vi fick bara ungefär två klipp för vi var så trötta och flumiga, så det blev inte bra. Så vi ställde in det och tar det i morgon istället.
Men nu resten av kvällen ska jag bara slappa och ta det lugnt, käka lite godis och prata skit :)
Och jag fattar inte hur den här datorn (Apple) fungerar med allt och jag orkar inte ta reda på det heller, så ni får tyvärr ingen bild, men kanske ett MMS inlägg senare!
Ha en mysig kväll. Puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0