Film, packa, sova.

Nu har jag duschat och ätit efter träningen. Och nu sitter jag och tittar på någon film som går på tv. Träningen gick faktiskt helt okej med tanke på att det var ett tag sen jag tränade nu.
Snart ska jag packa ihop det jag ska ha med mig tillbaka till kusten imorgon, allt jag har tvättat det vill säga, och sen ska jag nog titta klart på filmen. Om jag har tur kan jag åka med Ola ner (eller upp, vad det nu är) imorgon ifall han ska tanka båten. Annars får jag ta bussen.

Och det går inte att lägga upp bilder nu :S Så tyvärr blir det ett tråkigt inlägg med bara text.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen, för nu är reklamen slut! Men i nästa paus måste jag nog gå och packa :(

Ha det bäst cyckelhäst! Puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0