Filmkollo 2010

Nu är jag hemma igen efter Filmkollot. Det var helt underbart kul där. Och hemskt att åka hem. Värst att säga hejdå till alla.
Jag har ju skrivit lite under veckan vad vi har gjort, men nu ska ni få massa bilder istället!:)


















Vi spelade vildar i den gemensamma filmen :)



Här inne sov jag :)


Jag står vid världens störta fungerande sax (H) Känner mig rättså cool :D Och ser ut lite som jag gör reklam för Colgate ;D



Några roliga skyltar (som vi gjorde om lite) ;)


När vi spelade in i biosalongen.


Här klippte dom lite film :)








Vi hade disco/fest igår kväll, jättekul var det!:D


































Lite allmänna bilder på folk, och lite annat :)

Saknar alla så sjukt mycket redan!
Puss och kram!:)


Kommentarer
Hanna

DET VAR SÅ SJUKT KUL!!!!!

Vi måste åka dit nästa år!! Jag saknar alla redan med.

Och hahahaha, vi är bäst med våra ciderflaskor xD

2010-07-10 @ 21:55:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0