I natt så var jag, Carl, Gustav och Erik u...

img_5695 (MMS)

I natt så var jag, Carl, Gustav och Erik ute på en natt promenad, som är lite traditionell efter förra året. Vi började kl. 00.07. Först gick vi 2 km åt ena hållet där vi kom till stora vägen vid en T-korsning (bilden föreställer oss som ligger på vägen). Sen gick vi tillbaka igen, fast gick förbi Carl och Gustavs hus ("utgångspunkten") och fortsatte ytteligare 2 km ner till vattnet, och på vägen plockade vi även upp Johanna. Så vi gick ner till vattnet och satt där i typ en timme minst. Sen gick vi tillbaka upp. Fast vi bestämde oss korkat nog för att ta en skogsväg hem så vi fick lite omväxling, men såklart så hade dom huggt ner massa träd och stigar hade växt igen och så, så vi kände ju inte igen oss! Så då gick vi vilse i ca en timme på en sträcka som var 1 km lång. Och vi hade gått runt i cirklar typ fyra gånger i skogen. Men tillslut kom vi ut där vi skulle och gick hem. När i kom hem (till C och G) så satte vi oss utanför i deras hammock i en timme och väntade på att alla skulle vakna så att vi kunde gå in och göra pannkakor som vi hade blivit så sugna på medan vi gick. Så vid halv sju hade deras föräldrar vaknat, så då gick vi in och gjorde pannkakor. Mums! Och nu är jag hemma och ligger i sängen och försöker att inte somna. Smart att ligga i en säng då!(i) men iallafall så gick vi kanske 9 km i natt. Och jag tror inte jag kommer att lyckas med att inte somna... Zzzzzz Syns senare! Puss och kram!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0