Kan inte sova.

Tjosan. Jag ligger här helt klar vaken i sängen. Ännu en natt jag inte kan sova. Igår råkade jag sova två timmar på eftermiddagen så jag var inte så trött sen på kvällen och så var kudden ganska obekväm, så det tog ett tag för mig att somna då. Och i och med att jag somnade så pass sent så vaknade jag ju väldigt sent också, nämligen klockan halv tolv. Så nu är jag inte heller speciellt trött, även fast jag har en jätte skön kudde nu som mamma tog med när dom kom hit. Just det, jag är på min morfars stuga nu, ute på kusten. Kom hit igår, eller förrgår kanske det blir, i torsdags iallafall! Så nu ligger jag iallafall här och Facebookar och har tråkigt tills jag blir trött. Och ingen är ju speciellt social på Facebook heller kan jag ju säga. Och förlåt för att texten bara blir jätte lång och ihopsatt och tråkig att läsa, men det går som sagt inte att göra stycken och sånt när man skriver på mobilen. Puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0