Kväll

Ännu en kväll. Ännu en dag av detta underbara sommarlov har gått. Ännu en kväll ligger jag här och har tråkigt i sängen medans jag väntar på att bli trött. Nu ska ni få höra vad jag gjorde igår. Jag följde med Anne, carl och gustav till "2 fröknar", som är en butik som min kompis mamma har, med allt möjligt att sälja. Och då träffade jag min kompis där (vars mamma äger butiken), så då bestämde vi att vi skulle träffas på kvällen, så vid 18.00 ringde hon, så cyklade jag ner. Och sen kom Carl oxå. Så vi hade en väldigt trevlig kväll. Och vid 23.00 så kom vi på att vi ville sova hos Johanna, så då cyklade vi hem till mig och hämtade grejer, det är ca 1 km. När vi kom tillbaka så smsade Johanna en som heter Markus, så han kom hem till henne mitt i natten och sov också. Och sen gjorde vi i ordning på loftet eller vad det nu kallades där vi skulle sova. Det var i ladugården (fast dom har massa andra grejer där inne, inte lixom hö och sånt). Så satt vi och pratade till halv tre, fast Johanna somnade stup i ett. Och Carl sov i en uppblåsbar sån där flytbåt, som är orange och svart som man har när man är liten och ror med och så. Och imorse så vaknade vi vid 10, för det var ju väldigt ljust in i ladugården, för det var typ öppet in överallt. Så tillslut gick vi in och åt frukost. Och Johanna var jätte trött och låg nästan och sov på bordet. Men nu visar det sig att hon har feber, stackaren :( Så nu har ni hört om min lördagskväll. Nu ska jag väl försöka somna då, klockan är ju ändå lite efter elva, så det borde gå :) sov gott, puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0