Sitter och väntar på avfärd

God morgon!

Idag hade jag ställt klockan på halv tio så att jag skulle komma upp och göra mig i ordning och hinna packa innan bussen gick. Fast jag hade nog lite väl mycket tid, men man ska alltid vara på den säkra sidan! Men nu så skulle visst min mammas sambo åka ut och tanka båten, som ligger jätte nära dit jag ska, så då kan jag åka med honom istället. Så slipper jag åka buss! Så vi åker väl om en timme typ, om jag har tur ;)
Men i och med att jag gick upp så tidigt så är jag klar nu och sitter här på min sköna matta och surfar lite och väntar.

Och nu i en vecka så kommer ni åter igen bara få massa mobil inlägg med bara text i och med att jag kommer vara borta. Men jag ska försöka att bli bättre på att skicka MMS inlägg!



Såhär fin och osminkad och ofixad är jag idag :)




Mitt nyinköpta halsband :D


Ha en bra dag, syns senare! Puss och kram!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0