God morgon världen!

Idag vaknade jag halv tio. Det var bra, för då sov jag inte bort hela denna underbara dag! Och det var väldigt trevligt att dra upp rullgardinen och se en klarblå himmel och stekande sol!:) så nu ska jag ta och äta lite frukost och sen hoppa i bikinin och sätta mig och sola resten av dagen! kan livet bli bättre?:) Jag har tänkt på en sak angående sovning. Vi sover ungefär en tredjedel av våra liv. Det är väldigt tråkigt egentligen! Våra liv är ju redan korta så att det räcker! Och om vi bara skulle behöva en timmes sömn, då skulle vi hinna med så sjukt mycket saker! Nu ska jag gå och käka frukost!! Puss och kram!:) (det är väldigt störande för man kan inte ha mellanslag mellan meningar så att det blir stycken, när jag skriver på mobilen, så allt blir bara en enda lång text, men det får ni stå ut med)


Kommentarer
åsa

Ännu bättre om vi inte skulle behöva någon sömn alls, då skulle man hinna med VÄLDIGT mycket!! :D

2010-06-16 @ 14:05:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0