God natt!

Jag tittade på säsongsavslutet av Grey's Anatomy förut. Lipade som en gris. Kan inte vänta till nästa säsong! (fast jag längtar nog mer efter nästa Desperate Housewives säsong!) Jag gillar sjukhusprogram, som Grey's, Cityakuten, Miami Medical och sådana program. Vet inte varför, dom är bara så bra!:)
Fast jag gillar ju i och för sig kriminal program också, t.ex. CSI, Bones, Criminalminds, Brottskodförsvunnen och alla sådana program. Antar att jag gillar alla program!
Fast jag har väldigt svårt för dom här Ensam mamma söker, Bonde söker fru, Arga snickaren, Lyxfällan, etc.
Nej, usch!

Tittade på "So you think you can dance" innan jag stängde av tv:n, så nu är jag jätte sugen på att dansa! Jag får alltid för mig att jag vill börja i saker så fort jag ser det. När jag ser hästar vill jag börja rida, när jag ser på fotboll vill jag spela fotboll, när jag ser dans vill jag bli profesionell dansare! Hehe...!




                                                 

                                                

                                                

                                 


Njää!


God natt på er! Nu ska jag sova för att vakna till ännu en underbar dag!
Sov gott! Puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0