Hemma efter en super mysig kväll!

Nu har jag kommit hem från Tea efter en jätte bra film och en jättegod kladdkaka!
Nu ligger jag och myser i min mjuka, sköna, stoora säng! (jämfört med tältet) Har saknat den!

Tack till Andreas den vänlige själen som läste min blogg ovh hjälpte mig med bild problemet, så nu har jag dom nya bilderna!


Här går vi från Gaddes brygga efter att vi (Tea) har badat!:)

Tältet som vi sov fem personer i. Lite skevt och vint men vi satte iallafall upp det själva och det höll hela natten! Utsidan på tältet...

...och insidan.

Jag blev väldigt fascinerad av det här som jag och mamma upptäckte när vi satt och åt! Det ryker från studsmattan! Men det är för att den är så uppvärmd av solen och så regnar det på så då blir det vattenånga! Men det ser ju jätte häfigt ut!:)

Och från taket!;o
Det rök från vassen också nere i högrahörnet på bilden, men det hade slutat ryka när jag tog den här bilden tror jag!:)

Nu ska jag sova i min mjuka, sköna, stooora säng!
God natt! Puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0