Massa frågor, för jag har tråkigt

Tio frågor om dig själv
namn? - Jenny Sofia Engblom.
när fyller du år? - 7 april.
några piercingar? - öronen om det räknas.
vad har du på dig just nu? - trosor, t-shirt och shorts.
vilken årstidtid är bäst? - sommaren.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - vakna upp till en solig sommarmorgon med en sjukt snygg och vältränad kille brevid sig, som har gjort jätte god frukost på sängen, med jordgubbar och en ros.  
vad tycker du mest om hos dig själv? att jag inte har svårt att lära känna folk. 
vad är du bra på? - att prata. 
vem älskar du mest på denna jorden - min mamma och pappa (fast mamma kommer nog lite före, för det är henne jag har bott med hela mitt liv).
vad hade du i svenska? - vg.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - nej. (fast bara ibland)

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? Linnéa tror jag. Fast just nu vet Andreas ganska mycket också.
vem är den roligaste av dina vänner? - vet inte, alla är roliga.
vem är mest partyprisse? - Erik
vem är den du helst har filmkväll med? - alla tror jag.  

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma får det väl bli. 
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja.
vem är farligast i din familj? - jag
vem är coolast? - jag.
har ni något husdjur? - nej (om man inte räknar mina låtsas småsyskon) 
vem har du mest gemensamt med? - vet inte.
vem står för underhållningen? - vet inte.
vem sover du oftast med? - ingen.
roligaste kvällen med familjemedlem? monopol kvällarna med pappa och Betto är alltid roliga!:)

10 frågor om idag
vad har du gjort? - inte ett skit, suttit framför tv:n hela dagen, sjukt tråkigt-.-
har du varit glad idag? - ganska.
har du varit ledsen idag ? - lite kanske.
har du gjort något bra idag? - nej, eller jag sa till mamma vad vi skulle äta, för hon ville ha förslag, räknas det?
vad ska göra nu? - svara klart på frågorna.
vad har du ätit idag? - köttfärsås och spaghetti, pastasallad, soppa, vitlöksbröd, citron, riskaka, kladdkaka.
har du duschat idag? - ja.
är du trött nu? - ganska.
vad händer imorgon? - ska klippa gräset!:)
går du i skolan? - sommarlov.
har du varit i skolan idag? - nej.

- ANNAT

Hur mår du just nu? - bra.
har du piercat dig? - ja, öronen.
Är du hungrig nu? - nej, kanske lite sugen på något, men det är jag ju alltid.
Vad är klockan nu just nu? - 22:41
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, facebook, MSN.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Andreas, (fast han råkade ringa av misstag, den senaste som ringde som jag pratade med var mamma)
Vem ringde du senast? - Linnéa (av misstag, den senast pratade med var Millan tror jag).
Vem sms:a till dig senast? - Erik.
du till senast - Erik.

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -en timme sen typ.
det du träffa din farsa? - bra fråga... det var ganska längesen, kommer inte ihåg om det var förra året, eller om vi träffats detta året.

ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej.
Har du sminkat dig idag? - nej.

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej.
Vilket är ditt favoritband? - har inget, lyssnar på massa.

- KLÄDER
Har du fler än 4 klänningar? - nej.
Har du fler än 3 jeans? - ja, fast använder bara ett par typ.
Har du fler än 5 tröjor? -ja.

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja.
Använder du wax? nej.
Använder du ögonskugga? - ibland.
Använder du kajal? - ja.
Använder du hårspray? - nej.
Använder du volymspray? - nej, men pulver.
Andänder du mousse? - nej.
Använder du deodorant? - ja.
Använder du skinspray? - nej.
Använder du parfym? - ibland.
Använder du läppglans/läppstift? - nej.
Använder du brunkräm? - nej.
Använder du rouge? - inte ofta.
Uppsatt hår eller hängande? - båda.
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej.
Duschar du varje dag? - nej.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej.


Är lite obsessed med det här programmet. Skulle vara sjukt kul att vara så duktig!:)

Puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0