Millan är här!

Förlåt för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna, men tiden går så fort och helt plötsligt är dagen slut och jag ska lägga mig. Så det har inte hunnit bli något inlägg.

Nu är Millan här och vi ska väl sola och bada i och med att det är så fint väder! Fast det blåser lite idag, men det är skönt väder ändå!:)

Och igår var jag så sjukt smart och tog ett jätte konstigt lösenord till min Iphone, som jag inte kom ihåg, så jag kom inte in på den. Så på kvällen höll jag på i 2 timmar vid datorn för att fixa så jag kom in på den (med hjälp av Andreas såklart, Iphone och dator experten, tack) så tillslut kom jag in på den!
Och imorse laddade jag ner den nya uppdateringen IOS 4 till Iphonen, och den är jättebra! Och nu kan man ha mappar! Så himla skönt med bara två sidor med saker, istället för sex!

Nu ska jag och Millan hitta på något roligt i det fina vädret! Puss och kram!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0