Mitt mobila internet fungerar inte:(

Efter jag hade uppdaterat den nya iOS4 uppdateringen som var sååååå bra! Så fungerar inte mitt mobila internet!-.- Jag och manna ska snacka med dom på Telia butiken igen, nästa vecka... Så jag kommer inte kunna uppdatera så ofta nu när jag är där ute, men jag ska försöka! Nu ska jag gå in i duschen för att senare åka till kusten! Har inte varit där än i år!! Ska bli hur roligt som helst!:D Förresten, tältningen gick bra, maten var god, tälten stod kvar. Men nu har jag massa myggbett överallt!! Och jag somnade i två timmar när jag kom hem, var skit trött!! Även fast jag sov 6 timmar:P Ha en superduper midsommar ifall vi inte syns innan dess!! För det kommer iallafall jag ha!:) Puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0