Soft dag

Har varit otroligt skönt väder idag! Men tyvärr så sov jag bort hälften av den, för jag vaknade halv två. Skälet till det är troligen att jag har sovit ganska lite dom två senaste nätterna. Och att jag var på Liseberg igår, så när jag kom hem var jag väldigt trött. Så det känns inte riktigt som att klockan är 22.30. Men jag får väl försöka somna hyfsat tidigt iallafall :) Och jag är inne på datorn för första gången på väldigt länge! För den är väldigt seg så jag orkar aldrig starta den. Men jag vet inte vad som fick mig till det idag!


Vet inte varför det blev ett konstigt lila streck i mitten :S


Min nya bikini! (Som inte riktigt matchar) Och trosorna ligger åt fel håll.
Men äntligen har jag hittat en ny bikini! har haft min gamla i två år nu! Och inte för att jag gillade den, utan för att jag inte hittade någon förra året. Jag gillar inte min gamla bikini, typ stadiums bikini 2008, som massa barn hade :S

Nu ska jag försöka stänga av datorn snart. Men jag vet hur det brukar gå... kommer säkert inte komma härifrån förrän 01.00 eller något i den stilen... men men! Det är ju trots allt sommarlov! Och det börjar faktiskt kännas som sommarlov nu också!:D

Puss och kram :)


Kommentarer
Göran (Pappan)

Vaknade halv 2.... hehe

Du e likadan som Betto....

2010-06-16 @ 10:07:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0