Sommar, sommar och sol!

Dålig uppdatering det senaste, men i helgen kunde jag inte för jag var på kusten. Men dom senaste dagarna har jag ingen ursäkt för att inte ha uppdaterat!

Det var sjukt kul på kusten! Som vanligt! Det var jätte längesen jag var där sist, innan midsommar då, tror det var på halloween då! Tyvärr har jag inga bilder till er från i helgen, för jag är så dålig på att ta kort så jag glömmer alltid.
Jag träffade Johanna igen efter typ ett år också! Sjukt kul hade vi!

Jag bakade kladdakaka igår. Lite stolt över mig själv, god var den också!
Och det finns fortfarande lite kvar, ska nog äta upp den sen;)

Jag vet inte om mamma har smittat mig lite, för jag känner mig lite rosslig i halsen. Men jag får absolut inte bli sjuk nu, för på söndag ska jag på Filmkollo! Wihoo! Ska bli riktigt, riktigt roligt!!:)

Nu ska jag gå och ta mig lite pastasallad med curry och mango dressing. Mmm!

Puss och kram!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0