Soppa och vitlöksbröd

Nu har jag ätit soppa. Mamma skulle köpa en jätte god ädelost-och-kycklingsoppa som vi åt på skidsemestern i USA. Men den fanns inte i affären idag, så mamma köpte vanlig kycklingsoppa och vanlig ädelost. Men det var inte gott. För jag gillar inte ädelost egentligen. Bara den soppan i USA ;)
Och vitlöksbröden smakade inte så jätte mkt vitlök, eller så som dom ska smaka vitlök. Men det var gott, säger vi. ;)
Och mamma köpte två citroner till mig! Mumma! Var så himla sugen på citron förut!

Nu ska jag väl bara fortsätta att ha tråkigt vid tv:n och datorn resten av kvällen. Medan massa folk är på Eclipse "premiären". Måste se den snart!
Så ni får gärna underhålla mig på något sätt!:)

Puss och kram!:)


(random bild)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0