Väntar på kladdkakan i ugnen!

Min dator/mobil dampar lite nu för datorn säger att det inte finns några bilder att hämta i mobilen, så jag kan inte ladda över några bilder från dagen. Så tyvärr får ni inga nya bilder:(

När vi kom hem från Clara fick Tea för sig att vi skulle ut och springa. Så då gick vi ut och sprang 6 km, det var ganska härligt. Och det härligaste var att vi sprang våran runda och sen direkt till Gaddes brygga och hoppade i, DET var riktigt härligt! Och nu har vi en kladdkaka som står i ugnen och när den är klar ska vi till Tea och kolla på Änglar och Demoner, det ska bli väldigt kul, för jag har läst boken men inte sett filmen än:)

Jag blir så himla sur på min dator eller mobil eller vad det nu är som dampar! Vill ju verkligen lägga upp lite bilder som jag har tatt!

Vi hörs senare ikväll! Puss och kram!:)


Kommentarer
Tea

med en god kladdkaka, en bra film och goa vänner kan det inte bli annat en kul! <3

2010-06-18 @ 23:03:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0