Intressant?

Hmm... Jag börjar alltid på ett inlägg, men sen inser jag hur ointressant det är. Har inte ens några bilder att visa lixom... Vem vill läsa det här? Så känner mig så opeppad och oinspirerad till att skriva...
Så vi får väl se hur det blir... får väl försöka börja ta bilder osv. Så det blir lite kul...

Idag var det ju iallafall skola som vanligt, helt okej (y)
Sen vart det en springtur med mamma och några av hennes kollegor. Riktigt härligt!
Resten av kvällen ska nog spenderas i sängen tillsammans med min MacBook, och kanske en chokladkaka.

Imorgon taggar vi cheerleading träning, och på fredag kommer min älskade pappa som jag inte träffat på ca ett halv år nu, eller vad det blir. Ska bli jätte roligt verkligen!

XOXO :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0