When we were only kids and our time couldn't end

and how tall did we stand with the world in our hands. When we were only kids and we were best of friends and we hoped for the best and let go of the rest.

För något konstigt skäl är alla bilder på snedden/liggande. Vet inte varför, dom är inte det i albumet. Men på bloggen är dom det, konstigt.

Summer 2011-
Del 1

Let's start from the beginning

19 juni- Söta, fina, älskade, underbara, bästa Linnéa <3



25 juni- Jag, Erik och Emmi på Liseberg. Vi satsade på dagen efter midsommar för då är det nog inte så många där tänkte vi. Det var nog fler som tänkte så...


25 juni- Spegelhuset


25 juni- Spinrock med balder i bakgrunden. Liseberg, det är då sommarkänslorna kommer fram. <3

30 juni- New Wine. Kristet läger. Riktigt skojigt.


12 juli- Vi såg ju endel filmer i sommras också. Bl.a mina älskade American Pie filmer <3...


14 juli- ... och Devil. *Rekommenderas*! En inte alltför läskig skräckis. Perfekt för mig!


Tror nog dom här bilderna får räcka för idag! Man vill ju inte ha en alltför stor bild"bomb". Får ju spara lite på godsakerna.
Nu får jag skynda mig att publicera innan firefox kraschar igen som det redan gjort 2 gånger under tiden som jag gjort det här inlägget...!

Love J


Kommentarer
linnéa

underbara jenny! kollade igenom bfb och hittade LYLAS! Fytusan vad bra du är! <3



(+att vi får kolla på en riktig bloggdesign åt dig!) <3

2011-08-31 @ 22:32:58
URL: http://hejlinesha,blogg.se
Steinthale

Keep up the good work.

2011-12-15 @ 10:57:54
URL: http://steinthale.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0