Vill ha vill ha vill ha

Jag vill ha nya skor! Och jag behöver en ny klänning till skolavslutningen!
Men lat som jag är så ska jag inte sommarjobba i sommar. Så jag måste hushålla med pengarna, så antar att jag bara får köpa det jag mest behöver. Man vill ju inte att pengarna ska ta slut direkt i början av sommarlovet lixom. Men jag antar att jag måste ha en klänning till avslutningen iallafall. Skorna får vi väl se lite på...

Jag kikade lite på Nelly.com. Dom har endel snygga kläder, nackdelen är bara att man inte kan prova dom. Dom borde verkligen öppna en affär! Det värsta är när dom har snygga skor, man har ju verkligen ingen aning om hur dom sitter på...

Här var lite godsaker jag hittade iallafall. Det sitter ju grymt snyggt på modellerna. Men tyvärr är man ju ingen modell då, så det kanske ser ut som skit på en själv. Jobbigt. Hahah.



Jaja, vi får väl se! TTYS! :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0