Yoo

Nu sitter jag äntligen i sängen och chillar med min dator och chilinötter (!!)
Det har varit fullrulle idag. Först skola, sen åkte jag till överby med mamma för att köpa en klänning till avslutningen. Och vi hittade en! Och jag fick en till härlig klänning och en ny bh! Toppen att handla med mamma för då slipper man betala (Y) !
Har precis anmält mig till lite läger i sommar, och kollat upp lite andra läger.
Två kyrkläger och lite cheerleading läger! So excited!

Motala i helgen var faktiskt helt okej. Faktiskt ganska mysigt att bo i husvagn! Fast baja majorna kunde man skippat. Även duscharna ute i skogen bakom pressening (stavning?).
Jag köpte även ett par skor, ett linne och "cykelbyxor"!

Tyvärr så kunde man inte ladda mobilen i husvagnen, så det blev inga bilder för jag var tvungen att spara på batteri. Ibland hade jag inte ens med mig mobilen.
Ni kanske får bilder på mina nya kläder sen dock!

TTYS :* 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0