Måste ju underhålla sig med något medans man väntar på att bli trött...

SKULLE DU HELST:
1. Pierca tungan eller läppen?  Tungan!!!!!
2. Vara seriös eller oseriös? - Oseriös. Jag är alltid oseriös typ!
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Grön! Fast har typ aldrig smakat röd, jag gillar nog den, för jag älskar när mjölken smakar lite som grädde!

4. Brinna upp eller drunkna? - Jag har hört att det värsta sättet att dö på är att brinna upp, så får väl ta drukna!
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Vänner!


SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon nu? - Nej, tror jag inte.
2. Har du skolkat? - Haha nej, tror faktiskt inte det...! Förutom en gång när vi skulle demonstrera, men då skolkade alla. Så det räknas väl inte riktigt?
3. Varmt eller kallt? - Varmt!
4. Soligt eller regn? - Soligt!!
5. Fanta eller cola? - Colaaaaa
6. Är du nyttig av dig? - Inte någonstans! Ni som känner mig vet att mitt mellannamn borde vara kakmonstret!

OM MIG:
1. Vad heter du? - Jennyyyyyy Sofia Engblom för att vara exakt!
2. Syskon? - En halv storasyster!
3. Vart bor du? - Trollhättan cityyy (H) (om men kan kalla det det...)
4. Hur många barn vill du ha? - Inga... Eller vet inte, kanske någon stackade fråm Kenya typ.
5. Vill du gifta dig? - Mest för att ha det där stora vita bröllopet som alla drömmer om. Men ja, det skulle väl vara lite roligt...;D
6. Favorit tid på dagen? - Oj vad svårt.... Men typ 12, för då är det lunch! Och man har typ 12 timmar kvar av dagen!
7. Humör just nu? - Lite seg tror jag allt...

8. Sugen på just nu? - Inte något sött för en gångskull! Sugen på att sova, men är inte speciellt trött...

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Pussat någon? - Nej
2. S
jungit? - Ja! Sjunger hela tiden!

3. Blivit kramad? - Jajjemän!
4. Känt dig fånig? - ehm... Nej... Inte direkt. Eller jo kanske, vet inte riktigt.

5. Saknat någon? - Ja, det tror jag allt. Saknar massa människor!


GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Neppe!
2. Har du en hund? - Nej! Men när jag blir stor vill jag ha en Rottweiler och en chihuahua (och en unge från Kenya...)
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Ensam. Hatar att sova trångt och varmt >.<
4. Tror du på spöken? - Nej. Tvingar mig själv att inte göra det!
5. Är du mörkrädd? - Hmm... Har svårt att definiera mörkrädd. Men nej, tycker inte det är jätte obehagligt.
6. Vad vill du ha just nu? - Hela benhinnor och handleder!

KÄRLEK:
1. Är du singel nu? - Ja!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Ja! Långa!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja, om jag hittar någon som jag verkligen gillar så, klart!
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej, tror inte det..
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Ja.
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Vet inte. Inte med jättemycket flit. Men ibland kanske det händer, nästan undermedvetet. Bara för att man är arg eller ledsen, och vill se om man lyckas.
7. Har du varit på en blind-date? - Nej.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Nej.
9. Saknar du någon av dina ex? - Tror inte det.
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Vet inte... Kanske hänt någon gång. Det har säkert hänt någon gång!

KOMPISAR:
1. Har du nån bästa vän? - Ja, det tror jag allt!
2. Är du ofta med dina vänner? - Nja.. Pluggar och tränar endel. Men ja, ibland så! Jag är inte helt isolerad alltså, klart jag träffar mina kompisar!
3. Vad brukar ni hitta på? - Hmm... typ kommer hem till ngn och är bara. Snackar osv. Har bowlat ett par gånger efter skolan med kompisar!
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja! Jag är alltid mig själv!
5. Vem vet mest om dig? -  Hmm... Folk vet olika mycket om olika saker. Den ene vet mer om en sak och den andre vet mer om ngt annat... Men typ, Linnéa, Andreas...



VAD:
1. Åt du senast? - En chocolate covered peanut från Exotic Snacks.
2. Drack du senast? - Vatten tror jag... Eller nej! Hallon&Blåbärs juice från Kivik!
3. Har du på fötterna? - Inget... Kallt. (Akta så jag inte lägger fötterna på er lår...!)
4. Lyssnar du på just nu? - Lät du henne komma närmre med Melissa Horn. (Fast innan jag hade läst igenom allt en gång till så hann det bli Vem lämnade vem. Och nu bytte det precis till Hur ska det gå?)


Nej nu ska jag gå och lägga mig! God natt!


Text från Hanna! Även från Kallunki! Såg den typ hos båda! Läs deras bloggar!


Love J




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0