All the colors

Nu är det natten!
När jag kom från skolan så satte jag mig och åt och gjorde läxor. Sen tog jag en promenad och gjorde lite till läxor. Sen käkade jag lite till, sen duschade jag och sen gjorde jag lite mer läxor. Och nu är vi här! Så har min eftermiddag sett ut. Ganska go ändå.
Taggar träning imorgon! För i och med att vi var lediga i måndags så kändes det som att det var måndag igår och tisdag idag, och tisdagar betyder ju träning, men det var ju onsdag...:/ Men träning imorgon i alla fall då! :D

Lite bilder från promenaden förut. Det var rktigt härligt. Minns inte när sist gång var som jag gick ut och gick bara för att gå. Utan en destination lixom.











Notera löven på marken... It's fall people...

Jag har faktiskt inte tänkt på det så mycket förrän jag såg det nu på korten. Förra året hade jag världens ångest över att löven började falla. Men har inte tänkt så mycket på det i år. Har väl andra saker att tänka på nu.

Sov gott!
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0