Carpe Diem

Ännu en ny dag att fånga.

Sitter just nu vid frukost bordet. Idag väntar idrott för första gången i skolan i år. Tycker det ska bli kul ändå, jag gillar idrott! Kanske för att jag var favoriserad av min gamla idrottslärare och hon var så himla härlig :D
Fick till och med stipendie/premie i idrott och hälsa när jag gick ur nian. Men jag tyckte allt att det fanns människor som förstjänade det mer än mig. Men vad vet jag, det är ju hon som är läraren! ;)
Hoppas iallafall det går lika bra detta året :D

Här är frukosten jag äter as we type.
Håller med om man att den inte ser jättegod ut, men det är den! Rekommenderar att ha bär i! :D



Och jag älskar juice! Det är bara så gott och känns så friskt och fräscht! Älskar Bravos tropisk juice!
Det som ni ser på bilden var tyvärr den enda juicen vi hade kvar. Så får smutta lite på den.

Och kom ihåg, fånga dagen och gör det med storm. Be whatever you want to be.

Love J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0