Duktig!

Nu har jag skrivit ner alla spanska glosor. Räknat lite matte, så jag tror jag förhoppningsvis kommer fatta lite imorgon på genomgången. Och jag har läst lite i kursplanen för samhällskunskap. Och highlightat det viktigaste (i A kriterierna, för det är ju bara dom jag är intresserad av ^^)  *stolt*
Hahah, lite längre in på året kommer jag nog skratta åt mig själv som var stolt över den lilla läxläsningen. Då kommer jag nog ha betydligt mer läxor att vara stolt över... tyvärr... >.<
Nu ska jag bara skriva ner alla glosor på datorn också! Sen är jag klar för ikväll! Men då är det nog dags att sova. För när man är inne på bloggen, facebook och internet överhuvudtaget så går inte arbete i superspeed direkt...

Ni får lite ögongodis även denna kvällen :D


Channing Tatum, en av mina absoluta favoriter

Tänkte ladda upp en bild Ashton Kutcher och Eva Longoria också. Men det går inte att lägga upp några bilder från google. Vet inte om det inte gick att spara dom och det bara såg ut så eller något. Men det blir bara en bild på Channing Tatum då. Och inget ögongodis för killarna.

Började på det här inlägget för ca en halvtimme sen. Och i början skrev jag ju att det nog inte kommer gå så fort att skriva ner alla spanska glosor på datorn. Jag har inte skrivit en enda än. Inte ens en rubrik... *suck*

Love J






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0