Förlåt

Väldigt dålig uppdatering idag än så länge. Försov mig ju som sagt imorse så jag hann inte blogga då. Fan om jag gör i ordning mig på 10 minuter varje dag så kan jag ju gå upp typ 8! Haha
Undrar varför den jädra klockan inte ringde. Får ta och testa den sen så den verkligen ringer. Och ställa flera stycken och grejer. Som tur var är våran lärare lite seg så jag tror inte hon märkte att jag kom 45 min försent. Gött isf!
Och dom två första lektionerna använde jag inte datorn och på dom två sista hade jag inte tid.
Och nu ska jag bara plugga och sen träna. Så kanske inte blir så mycket uppdatering nu heller tyvärr. Men ska försöka skriva om lite roliga saker i alla fall.



Peace and love, let's do some homework.

Ännu en vacker bild på läxböcker. jippi.

TTYL
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0