fredag ljuvliga fredag

Jag kom på en sak, ser ni att det är text efter varje bild på summer 2011 inläggen? För det är i kursiv eller vad det heter, så det blir rosa. Så det syns inte så väl, speciellt inte om man bara skrollar förbi lite snabbt. Men nu vet ni i alla fall att det är en text/beskrivning efter varje bild. Så  ni inte tror att jag bara lägger upp massa bilder utan att förklara vad som är på.

Sitter just nu och äter frukost. Men jag orkar typ ingenting. Hällde upp lite fil och müsli, men orkar knappt hälften. Orkar inte ens mer av min älskade Bravo tropisk juice. Men men, sånt är livet, vissa dagar är man bara mindre hungrig! Och vi går ju ändå bara till 11.20 idag. Sweet.

Här får ni lite ögongodis såhär på morgonkvisten. Det kanske hjälper er igenom skoldagen lite ;)


Ashton Kutcher.
Han är ju den nya Charlie Harper. Har dom avsnitten börjat gå än eller? Tittar inte så mycket på tv längre. Och har typ inte dom kanalerna ändå. Förutom 6an. Men det känns inte som att han passar som en sån där sliskig Charlie Harper person. Det är bara Charlie Sheen som passar! Det är ju lixom han serien handlar om.

Och för killarna, min favorit skåderspelerska.

Eva Longoria


Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0