friday friday friday

Sitter och väntar på pappa som kommer hit snart. Sen ska vi åka ut till kusten :D
Vet inte hur mycket uppdatering det kommer bli i helgen. Ska nog ta med mig datorn iallafall. Men kanske inte har jättemycket tid att blogga. Tänkte göra några tidsinställda inlägg. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva på dom. "nu gör jag nog det, nu äter jag kanske..."
Jag skriver oftast bara om vad jag gör just då. Så svårt attt skriva något när jag inte vet vad jag kommer göra.
Men ska försöka göra något inlägg om dagen iallafall!

I och med att det är fredag idag så ska ni få höra på en annan av mina favoritlåtar. Den får mig bara att vilja släppa loss och go crazy! Love it!! <3


Det här klippet är rättså långt, men roligt ändå :D


Asså ett måste i livet är ju att gå på ett sånt där galet college party med RÖDA MUGGAR! (I den här filmen har dom i och för sig alla möjliga färger). Men de röda muggarna är ju ökända!

Ha den bästa helgen!
Let's go crazy!
Love J



Kommentarer
Alice

Kul att du har börjat blogga igen!:) Kanske ska upp till kusten på söndag, får se, men hoppas vi träffas i sånnafall!:)



2011-09-02 @ 16:23:01
URL: http://aliceosterlund.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0