Has booooring

Snodde den här från Josefin Kallunkis blogg (check it out!)

VEM

Vem är i rummet med dig? Min låtsaskompis
Vem fick du senaste sms av? Erik
Vem tänker du på nu? Jag tänkte ju på Erik precis bara för jag skrev hans namn
Vem pratade du senast i telefon med? Mammi
Vems hus var du senast i? Var jättelängesen jag var i någons hus... Jo, han som kollade på min handled's hus!
Vem önskar du var med dig nu? Linnéa Skott
Vem är din favoritsläkting? Pappa (eller är han för "nära" släkt?)

VAR

Var är din mobiltelefon? bredvid datorn
Var handlar du mest? H&M kanske?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick den av min pappas fru för typ x-antal årsedan (min sovtröja)
Var åkte du senast bil? Förut, hem från Glimmingen


VAD

Vad åt du senast? Ananas!
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta och blå/turkosa/gröna.
Vad är den närmaste saken som är blå? Kudden
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Lila!
Vilken film såg du senast? American Pie, tittar på de nu, men har en liten datapaus
Vad hör du just nu? Vart jag mig i världen vänder men Den Svenska Björnstammen

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Minns inte, kanske nån gång
Kört över hastighetengränsen? nej
Målat om ditt rum? Ja, once
Dansat framför en spegel? Jaaa
Fått hicka? Tyvärr
Dumpat någon? Aa
Stulit pengar från en kompis? Nej, inte som jag minns
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Inte vad jag minns
Varit i slagsmål? Najj
Smugit ur ditt hus? Nej, eller jo, stugan.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Måste ju ha hänt nån gång
hånglat med en främling? Nej
Älskar eller saknar någon nu? Saknar.



Kommentarer
linesha

gud vad jag saknar dig! <3

2011-09-18 @ 18:34:10
URL: http://hejlinesha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0