Hissar och dissar

Diss -
1.Att bara raka vaderna.
Fattar inte varför vissa folk inte rakar låren oxå? Dom är ju precis lika mycket ben som vaderna eller? Så onödigt.

2. Vinterskor nu. På "för"hösten.
Stör mig på när folk har sina vinter-kilklackar som alla har på vintern, NU. Hallå, det är inte vinter än?


3. Sova.
Sova är så överskattat, tycker jag. Hatar att sova. Okej, det är väl skönt, men sånt slöseri med tid! Man sover bort 1/3 av sitt redan alldeles för korta liv! Usch! Tänk vad fruktansvärt mycket mer vi skulle kunna göra om vi bara behövde sova en timme per natt. Och nu snackar jag inte om att ligga vid datorn hela natten. Utan riktiga saker! Leva livet lixom!



Hiss -
1. Högklackade skor.
Alltså inte vinter kilarna. Men höstklackarna. Jag har inte högklackat så mycket, men älskar det! Det är så glamouröst. Det borde bli mer sånt här i småstäderna. Utan att folk ska döma en och/eller kolla snett på en bara för att man har det. Ett skäl till varlör jag vill flytta till typ L.A. Man kan vara precis vem man vill. För det är alla. Ingen bryr sig.
Och nu kanske ni tycker att det här är lite dubbelmoral för att dom här klackarna är precis lika vintriga som kilklackarna. Men personligen så tycker jag bara att kilarna är så himla vintriga. Dom här är mer oktober style typ.



2. Melissa Horn
Definitivt veckans artist! Har insett att hon faktiskt är bra! Brukade inte alls gilla hennes låtar, eller hennes sätt att sjunga. Men nu har jag riktigt fastnat!






(3. Teo Hagmar.
Nominerad av sig själv. Enligt Teo Hagmar så är han snygg och underbar på alla sätt. Så med en så bra motivering så får väl han få en plats på dagens hiss-lista... Lite på kanten sådär)


Love J


Kommentarer
matilda :D

varför kan man inte va vem man vill här?

ärligt vem bryr sig fall du har högklackat eller är den du vill vara de är ju bättre att vara den man vill va än att inte vara de:)

tycker allt att du kan vara den du vill vara:)

2011-09-26 @ 20:47:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0