I want to be forever young

Nu kommer del 2 av sommarbilderna. Jag har inte kommit underfund med hur man roterar dom än. Men det känns inte som att det går. Så vi får nöja oss med det här sålänge.

Summer 2011
Del 2 -


16 juli- Vi spelade minigolf. Den här banan hette Dolly Parton...


21 juli- Vi tog en mysig promenad i skogen <3


21 juli- Jag och Erik köpte en hel rulltårta och delade på. Vi tyckte vi förtjänat det efter skogspromenaden. Mmm <3


23 juli- Jag och Anne bakade en Budapestlängd. Den var jättegod, vi lyckades riktigt bra!


23 juli- Samma kväll gick vi lite senare ner till mina släktingar som hade en liten mini-kusinträff. Det var mysigt. Satt under parasoll utomhus medans det regnade.



23 och 25 juli- Jag och Erik hade en liten... gräddfight. :D


Youth is like diamonds in the sun.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0