Leverpastej

Sitter just nu och äter en leverpastej macka. Jag har för mig att inte så många gillar leverpastej. Fast jag vet inte, det är väldigt olika. Men vad tycker ni, är det gott eller inte med leverpastej? Det känns som att majoriteten av folk inte gillar det, eller...?



eller...


?

Det är den stora frågan...?



Och lite filmjölk till det!

Vi hade varken juice eller mjölk hemma idag. Och det fanns typ inget jag var sugen på att äta, så det var en väldigt tråkig frukost idag...
Hoppas bara jag inte blir hungrig i skolan sen. Hatar att sitta på lektioner och magen bara kurrar, då kan jag inte koncentrera mig på någonting.

Måste bara inflika med att jag äter en banan nu (ja jag har ätit upp leverpastej mackan), och det var nog en av dom godaste bananerna jag någonsin ätit!!!
Perfekt mogen, och smakade jättemycket banan!


OMG


och det var KRAV, det var nog därför den var så god! ;D

Don't forget to eat your vegetables!
Love J

(jag vet att banan inte är en grönsak)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0