lollipop lollipop oh lollilollipop

Sitter nu och vid matbordet och äter min frukost -


En kiwi och ett stort glas juice!

Jag är inte så hunrig idag heller... konstigt. Men sånt går väl i vågor.
Jag har redan dammsugit hela lägenheten nu på morgonen! *stolt*
Så nu återstår att vika ihop alla mina kläder som hänger på tork i mitt rum (för när man bor i lägnehet så hinner aldrig tvätten torka innan tvättiden är slut...)
Sen ska jag göra läxor. För det gjorde jag inga igår...
Raka benen.
Träna.
Johanna.
Det känns som det kommer bli en bra dag!
Kommer ju i alla fall ha saker att göra! Och det är bra, för jag hatar att bara gå omkring hemma och inte ha något att göra och bara känna sig allmänt skabbig och äcklig.

Nu ska jag äta min kiwi!

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0