Love life

Nu ska jag sova. Vi satt uppe och spelade sällskapsspel, jätte mysigt. Och när jag och Bettan skulle gå ut till stugan vi sover i så fastnade vi änna ute på altanen i någon timme. Lyssnandes på vågorna och njutandes av västkusten. Jätte mysigt verkligen!
Men nu ska jsg i alla fall sova. Jag är jätte trött !


Med vilda gester, eller vad det nu hette. Riktigt roligt. Det är som "med andra ord" fast man ska gestikulera och låta istället :D


Pappa försöker illustrera en oprasångare (heter det illustrera förresten? Vet inte...?)
Tycker den här bilden är så himla härlig!


Salta lantchips <3 (och jordnötter)


Time's running out...


Nu riktigt svider det i ögonen för jag är så trött.
God natt!
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0