Heeelg

Och jag och Josefin inleder den med... matte!!!...
Vi fick skippa våran resurstid även denna fredagen i och med att vi inte har någontiong att jobba med. För då får man jobba med vad man vill, det man behöver. Men vi har ju inte fått så mycket att jobba med än.
Josefin följde med mig hem och nu sitter vi och försöker förstå oss på matten. Det är svårt... Men vi lär oss väl tillslut, allt är ju svårt innan man lärt sig lixooom.
Eller just nu så är det mest duktiga Josefin som räknar, jag bloggar och kollar facebook ist...>.<






Yippie... Och jag som brukade gilla matte. Hoppas jag börjar fatta något snart så att det blir kul igen!

TTYL :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0