Monday morning rain is falling

Vaknade till smattrande regn på rutan imorse. Inte det roligaste kanske, nu börjar det bli höst...

Hann inte blogga imorse för jag tog lite längre tid på mig än vanligt att sminka mig osv. Och så funkade inte internet. Hoppas det funkar när jag kommer hem i alla fall!
Jag hann däremot ta lite bilder på mig själv innan jag åkte. Så såhär ser jag ut idag -




Nu har jag haft spanska, och sitter och väntar på att ha svenska!
Ikväll blir det förhoppningsvis springning och lite läxläsning!
Note to self- Plugga spanska glosor och läs kursplanen för samhällskunskap.

Ha en bra dag!
Stay in school!
Love J


Kommentarer
Josefine

Gå in på min blogg och tävla om en Mac Book air.

Inga konstigheter, lycka till!

2011-09-05 @ 10:28:20
URL: http://josefinenilssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0