Nagellack

Nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka. Jag borde nog borstat tänderna och håret innan jag målade naglarna, för nu kommer det säkert förstöras bara för det. HATAR när man ansträngt sig och målat typ fem lager hit och dit med olika färger och grejer, så förstörs hela skiten, det är nog en av dom mest irriterande sakerna som finns. Men ändå så lyckas jag typ alltid med det.







Den svarta färgen tog slut. Så fick köra med brun på andra handen.
Åh! En till sak som är sjukt irriterande är att penslarna inte når hela vägen till botten! Så det finns alltid kvar typ ett lager nagellack på botten som man aldrig kan använda, sjukt irriterande.

Sjukt taggad för skola imorgon! Wihoo!

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0