One day your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching

Summer 2011
Del 5 -


9 augusti- Frizon/Unizon. Kristet läger/festival


10 augusti- På bussen på väg till Frizon. Den kristna festivalen.


10 augusti- Kajsa och Åsa on the bus. Med sina mackor (Y)


10 augusti- Frizon- Looptroop rockers


11 augusti- Frizon- Man fick en lapp och skulle leta efter sin partner. Jag hittade aldrig Angelina. Eller jo, när min kompis tog henne tre dagar senare för hon visste att jag hade Brad. Då får man en juice! Och ni vet ju att jag älskar juice!


12 augusti- Frizon- Disco med Dj von Bismark. Inte för att skryta, men Andreas Wijk var också på det discot. En av Sveriges största manliga bloggare. Och det var inte ett jättestort disco direkt. Eller ja, han var ju på hela festivalen. Såg han flera gånger. Var typ 10 cm ifrån han.


12 augusti- Frizon- Disco, Dj von Bismark


13 augusti- Frizon- Nya Gamla Maranatha. Tittade på Kristen Cup 2011 (fotboll). Jag och Åsa.


13 augusti- Frizon- Nya Gamla Maranatha- Kristen Cup. Åsa, Emil, Jonatan!

13 augusti- Frizon- Dom här hade samma färg ursprungligen...

13 augusti- Frizon- Invigning av finalen i Kristen Cup 2011 på Nya Gamla Maranatha. Mellan Holland och hedningarna. Vi behöver ju inte prata om vilka som vann...

13 augusti- Frizon- Nya Gamla Maranatha. Pärleporten. Ni ser att det är en röd soffa övanför till vänster om Pärleporten (1.12) på speakertornet. Där fick jag och Åsa sitta en gång ((:


14 augusti- Emil var lite trött när vi åkte hem...


live, love, laugh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0