Alla mina sporter

Nu är jag hemma från träningen! Vi gick mest igenom program idag. Så inte jätemycket fysisk aktivitet, förutom att stå och gå runt. Men jag gjorde rondat flickis en gång! Stolt! För det var ca 3 månader sen jag gjorde det sist. Trodde inte jag skulle våga utan pass första gången och sånna där mes grejer.
Nu sitter jag i sängen och ska VERKLIGEN försöka sova snart. För jag har inget vettigt för mig vaken ändå. Måste fixa till det här med sovtider alltså! Somnar alltid typ runt tolv... Ajja bajja. Inte kul nästa morgon/dag.

Här är lite bilder från när jag bowlade med Hanna, Hanna och Azra idag!













Jag kom trea...
Hannorna kom 1a & 2a och Azra kom på fjärdeplats.
Naajjs

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0