What the hell

Jag är så fruktansvärt dålig på att komma på rubriker. Jag kommer aldrig på några bra rubriker till mina inlägg...?

I alla fall. Nu är jag nyduschad och nytandborstad och allt var det är. Det blev ingen daimtårta idag. Tar den imorgon istället. Hoppas bara ingen annan har ätit upp den innan dess...!

Skola imorgon då... Vet inte riktigt hur jag känner inför det.. Det blev nyss helg tyckte jag. Men förhoppningsvis går vardagarna lika fort som helgen.
Vi ska på "klassresa/utflykt" till Vårhaga onsdag-torsdag. Det ska väl bli kul. Fast samtidigt känner jag bara att jag inte orkar. Orkar inte packa, komma till ett nytt ställe, göra massa aktiviteter, osv, osv. Känner lixom lite för att bara gå på lektionerna, sitta i bänken, glo på datorskärmen. Och det låter ju mycket tråkigare än en utflykt med aktviteter. Men det är inte lika ansträngande i alla fall. För ni vet, dagens ungdomar är så lata...>.<

Jag känner att jag inte har några bilder eller någonting att lägga upp tillsammans med det här inlägget..
Så ni får en låt till istället -




Den här låten är typ mitt motto. Nej, men jag känner änna lite så. Orka bry sig, lev livet bara lixom!
Be the best, f**k the rest

God natt!
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0