It's not just a sport, it's a lifestyle

Hemma från träningen nu. Sitter ny duschad och mätt i sängen. Fast jag är på ganska dåligt humör. Kunde inte vara med så mycket på träningen för jag har typ ont överallt. Nej men jag har typ fått benhinneinflammation igen. Så det känns som man har två blåmärken på smalbenen som någon trycker på så fort man springer eller hoppar. Och om man sprungit eller hoppat för mycket så gör det ont hela tiden. Och så har jag fortfarande ont i min handled. Det börjar bli bättre. Men jag kan fortfarande inte göra flickis. När jag väl börjar lära mig saker och bli bättre och kunna göra det även senare utan att ha tappat det. Nej, då ska man såklart bli skadad överallt så man inte kan göra ett jävla piss.

Okej, förlåt för den tråkiga texten. Var bara tvungen att skriva av mig lite. Är på ganska dåligt humör nu som sagt.

Här får ni en video. Jädrar asså.. Den talar nog för sig själv. Till er som tror att cheerleading är en fjollsport där man bara hoppar omkring och skriker lite. Började fan gråta vid 1.45. Ni behöver inte kolla hela. Kolla bara 1.45. Det är fan spirit asså, jäävlar <3




Ska försöka sova snart. Vet inte riktigt hur det kommer gå, med tanke på att jag är inne på facebook nu = folk chattar med en och man kommer aldrig i säng >.<

Men sov gott i alla fall!
Dröm om regnbågar och enhörningar! Eller vad som nu kan behaga er :)
Love J


Kommentarer
domi

Sluta deppa, du äger på allt du gör ändå!!!!

2011-09-08 @ 23:36:10
URL: http://strawberryfield.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0