Andra advent

Glad andra advent!
 
Söndag! Gött! Nej! Men jo! Positiv inställning! Nu ska jag alldeles strax promenera bort till gymmet för adventspasset! Riktig taggad, ska bli spännande! Har laddat upp med en äggmacka och fil+turkisk yoghurt, müsli, bär och kanel! 
 
Ägg på en grov macka med ost! Ingen majonnäs eller kaviar, därför jag har ost, för att åtminstone göra den lite godare. För just det här brödet är verkligen det äckligaste grova brödet! De andra sorterna är ändå helt OK! Men som sagt, ost är min räddare.
 
BEAST MODE:ON
 
 
 
 
 
Som sagt! Roliga träningskläder gör det mycket roligare! Nu är kanske inte svart det roligaste, men jag tränar alltid i svart eller vitt för att det inte ska synas lika mycket hur mycket man svettas! Men färgglada sportbehåar gillar jag att ha! 
 
Ha en trevlig söndag! Gör något bra av den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0