Sallad!

De andra här hemma skulle käka pizza ikväll, men det ville inte jag! Fast jag vill faktiskt äta en pizza snart, för det var så längesen nu! Vesuvio med bearnaisesås! Mmmmm!! Men inte idag, kände inte för det idag. Så jag gjorde mig en sallad istället med salamin vi sålde för cheerleading och en halv paprika, en tomat och en avokado! Jag brukade inte gilla avokado, men nu tycker jag det är skitgott! Jättebra som smaksättare! Hade även i en klick turkisk yoghurt, liiite pesto, liiite citronsaft och liiiiiiiite sambal oelek! Det blev riktigt gott! Och simpelt! Och nyttigt! 
 
 
 
Haha gick förbi detta skyltfönster förut när jag var och handlade... Lampskärmar på huvudet, ni hör ju bara hur dumt det låter! Det finns väl ändå gränser? Det här var bara konstigt...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0